Shortcast #12 – Hoe Marketing Professoren Henry Robben & Rudy Moenaert in 25 jaar co-creatie de essentie van goede marketing vonden

Henry Robben en Rudy Moenaert zijn marketing professoren aan respectievelijk Nyenrode en TIAS Business school. Ze werken al 25 jaar samen en schreven als co-auteur 6 boeken over visie, marketing, organisatieontwikkeling en leiderschap.

In deze episode ging Christiaan in gesprek met Henry en Rudy over de essentie van goede marketing, hun nieuwe boek ‘De Customer Leader’ en de toekomst van marketing.

Een must-listen voor iedereen met interesse in marketing, de ontwikkeling van het vakgebied, co-creatie en innovatie.

We hebben het onder andere over (in willekeurige volgorde):

Waarom we geen onderscheid meer moeten maken tussen laag en hoog geschoold
Waarom een goede marketeer ook de taal van de boardroom / business spreekt
Waarom marketing een imago probleem heeft en wat we daar aan kunnen doen
Waarom een goed boek de lezer doet laten twijfelen aan hun eigen grote gelijk
Waarom Rudy & Henry in 25 jaar samen al 6 boeken schreven
De lessen die ze leerden van vaker gaan posten op LinkedIn
Hoe je LinkedIn in kunt zetten als tool voor mentale fitheid
Wat betekent leiderschap in een marketing context?
Hoe de mannen hun eigen marketing aanpakken
Wat de essentie is van goede marketing
De kracht die ligt in co- creatie
De toekomst van marketing
Wat een customer leader is
De stairway to greatness

Resources:

Schrijf je in voor de nieuwsbrief Inschrijven

Geplaatst in Podcast.

Andere berichten