Recensies

Gratis training

Ruben Jurna

"We zijn nu een jaar verder en de resultaten spreken voor zichzelf: door een lange termijn strategie te formuleren en hier vol op in te zetten zien we dat we steeds makkelijker klanten zijn gaan aantrekken. De content die wij maken sluit aan bij wat onze klanten willen en er zit een duidelijke rode draad in onze strategie: dit vinden wij fijn omdat het houvast geeft en er duidelijke resultaten geboekt worden. Ik zou dit traject aanbevelen voor elke ondernemer die het online marketing kanaal optimaal wil gaan inzetten en nog geen helder idee heeft waar hij/zij moet beginnen en daarvoor een partner zoekt die meedenkt vanuit kennis en expertise, erg kritisch is, niet loslaat en jou stimuleert om zelf eigenaarschap te pakken over je online marketing."

https://www.teamrol-indexator.nl/

Jean-Paul Klerks

"Mijn verwachtingen zijn zeker uitgekomen, maar er is nog meer gebeurd. Ik ben groter gaan denken als ondernemer. Gedurende het programma ben ik gegroeid in de manier waarop ik de maximale potentie kan halen uit klantcases en al tijdens m’n eigen sales proces kan inzetten op waardetoevoeging. Eerst dacht ik: “Iedere klus binnenhalen is mooi meegenomen”. Nu denk ik daar heel anders over en richt ik me veel meer op klanten die goed bij me passen. Dat is persoonlijk wel een van de grootste ‘wins’ geweest voor mij."

https://www.tacticdm.com/

Marieke

"De kennismaking sessie met Digitaalgroeien nam echter al een deel van mijn onrust weg: je weet bij een eerste ontmoeting vaak intuïtief of een samenwerking tot iets moois gaat komen, of dat je de ander aankijkt met een blik van: begrijp je wel wat ik bedoel. Maar met Chris en Sebas tegenover me had ik al snel het idee: ja, zij voelen aan welke kant wij op willen met onze onderneming. Wij vertelden namelijk enthousiast over onze plannen, een beetje geschiedenis, maar vooral veel toekomstideeën hoe wij het voor ons zagen dat we gingen groeien met onze onderneming."

https://practicalpersonal.nl/

Jean-paul Langerak

Mijn verwachtingen zijn zeker uitgekomen, maar er is nog meer gebeurd. Ik ben groter gaan denken als ondernemer. Gedurende het programma ben ik gegroeid in de manier waarop ik de maximale potentie kan halen uit klantcases en al tijdens m’n eigen sales proces kan inzetten op waardetoevoeging. Eerst dacht ik: “Iedere klus binnenhalen is mooi meegenomen”. Nu denk ik daar heel anders over en richt ik me veel meer op klanten die goed bij me passen. Dat is persoonlijk wel een van de grootste ‘wins’ geweest voor mij.

https://www.tacticdm.com/