Methodiek

Denken. Doen. Doorpakken.
Ontdek meer over onze methodiek.

Meer weten over ons

Digitaal Groeien Driehoek

De drie krachten in digitale groei. Leer ze kennen en start het spel dat digitaal groeien heet.

Ontdek meer

Volwassenheidsmodel

De 5 fases van digitale volwassenheid. Doe de test en bepaal waar je staat.

Ontdek meer

VINC-model

Ontdek de 4 elementen van online groei: Idee, Platform, Traffic, Conversie.

Ontdek meer

De Digitaal Groeien Driehoek

Duurzaam resultaat behaal je alleen door te denken vanuit een groei mindset. Door te werken vanuit een hollistische methodiek. En door de juiste gewoontes te omarmen. Waar zie jij mogelijkheden om te verbeteren?

Mindset

Denken vanuit een ‘groei mindset’. Ontwikkel een groei mindset bij jezelf, je team en je klanten en stoot door de eerste barrière van duurzame groei heen.

Methode

Doen vanuit een holistische methodiek. Werk samen met collega’s, partners en klanten op basis van een gemeenschappelijk framework.

Gewoonte

Doorpakken vanuit de juiste gewoontes. Bouw en omarm momentum en een optimalisatieritme om continu te blijven leren, groeien en te accelereren.

 

Volwassenheidsmodel

Het rijpingsproces van digitaal (op) groeien kan opgedeeld worden in 5 fases. Leiders van de toekomst hebben inzicht in deze score en weten aan welke dimensies ze moeten werken om sneller toe te werken naar hun ultieme groeidoel. Hoe digitaal volwassen is jouw bedrijf? Beheers je de gewoontes om duurzame groei te realiseren? Vul de test in en ontvang je de score in je mailbox.

start de test

Van idee naar conversie

(Online) marketing is geen trucje. De enige manier om online marketing te omarmen als een duurzame ‘business driver’ is door uit te gaan van waardetoevoeging én continue ontwikkeling. ‘Vliegwiel Marketing’ noemen we dat ook wel. We hanteren hierbij het ‘vinc-model’. Van idee naar conversie. De 4 krachten die altijd relevant zijn in (online) marketing: Idee, Platform, Traffic en Conversie. Hét moderne alternatief voor de 4P’s.

Idee

Iedereen heeft ideeën.Ideeën zijn overal. Ideeën zijn van iedereen. Maar in de praktijk blijkt het vaak lastiger dan gedacht om een idee te vertalen naar de praktijk. Is het wel haalbaar? Wat is de optimale startstrategie? Welke middelen zijn ervoor nodig?

  • Doelbepaling
  • Persona creatie
  • Zoekwoorden onderzoek
  • Digital Marketing Canvas
  • Contentstrategie
  • Businesscase

Platform

Het idee vertalen we door naar een platform in een eerste release. Geoptimaliseerd op een groot aantal punten, maar nooit meteen perfect. En vervolgens werken we op basis van geleerde lessen toe naar optimale gebruikerservaring en conversieoptimalisatie.

  • Website verbeteringen
  • Landing pages
  • Content creatie
  • Communities
  • Tools & Software
  • Mailing templates

Traffic

Vervolgens trekken we gericht verkeer naar het platform. Dat doen we op een slimme manier door te testen, te leren en te optimaliseren. We doen niet alles tegelijkertijd, maar pakken focus daar waar we de grootste impact verwachten.

  • SEO
  • SEA / PPC
  • Display
  • Mail
  • Social

Conversie

We meten wat er gebeurd op het platform en binnen campagnes. Dat stelt ons in staat om verbeterpunten te formuleren en het initiële idee aan te scherpen en conversieratio’s te verhogen. We doen dit vanuit een periodiek ritme met duidelijke KPI’s.

  • Monitoring
  • Analytics
  • Testen
  • Optimalisaties
  • Reporting
  • Verbeterpunten

Wil jij ook digitaal groeien?

Dat kan met onze Focus & Impact Booster

Verdubbel je focus en efficiëntie gedurende 1 werkweek in 10 minuten per dag met dit gratis micro learning programma.

  • Uniek microlearning programma (Gratis)
  • Reminders via email en SMS
  • 5 dagen | 10 minuten per dag

Ontdek meer