Als er iets leerzaam is dan is het wel podcasten.
En volgens mij onderscheiden goede podcastmakers zich van de middelmatige vanwege een verschil in mindset:
Wanneer je een echte groeimindset hebt ga je namelijk op een heel andere manier een gesprek in dan wanneer je alleen maar uit bent op bereik of transacties.
Recent was ik te gast in de podcast van Daniël Kuipers en in dit gesprek werd wel duidelijk dat wij die mindset 100% delen.
Maar ook een een bepaalde visie over hoe je op een eerlijke manier aan marketing kunt doen en welke invloed AI op het vak heeft en gaat hebben.
Komen er uitdagingen aan? Zeker. Maar die uitdagingen gaan ook zorgen voor de kans op hele mooie ontwikkelingen en leerkansen voor marketeers en MKB-ers. We hebben het heft in eigen hand.
Mijn voorlopige conclusie zo net over de helft van 2024: het aantal digital agencies die zich niet langer opstelt als leverancier, maar zich als strategisch partner zit in de lift
Je luistert het mooie gesprek dat ik met Daniël had terug via Youtube of via je favoriete podcast kanaal.
Mocht je Podcast willen luisteren in de auto, dan kan je dat het best doen via:
- Spotify: https://open.spotify.com/episode/4P8mViv7xg2fGH55dBTcmg?si=VM3x14I-Q6Kb1Tn_0fSPrQ
- Apple Podcast: https://podcasts.apple.com/nl/podcast/80-van-de-bedrijven-doet-online-marketing-verkeerd/id1577203998?i=1000664832884
Schrijf je in voor de nieuwsbrief Inschrijven